miercuri, 31 martie 2010

...aseara am un vazut un meci spectaculos .....F.C. Bayern München - Manchester United ....am sperat din primul minut ca Bayern sa castige ....avand si avantajul suporterilor....
...Franck Ribéry m-a impresionat ....un adevarat jucator ....am ramas profund impresionat de calitatile acestui jucator...
....in centrul apararii Martin Demichelis a facut si el minuni..... in schimb s-a vazut lipsa lui Bastian Schweinsteiger la mijloc ....de la el ar fii plecat mult mai multe ocaziii ...mie mi se pare un jucator creativ ......de la o faza de la care nu se asteapta mare lucru el o poate schimba in ceva spectaculos ......
.....Ivica Olic aseara a pus bomboana pe tort ....spre bucuria unui stadion intreg......
....inca o data va spun ca ma bucur ...pentru fotbalul german ....si imi doresc ca Bayern München sa mearga mai departe ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu